P3



Avui matí tot jugant i manipulant les diferents peces de fusta, la Jana i la Olívia han descobert el seu nom.
Ha sigut tot un procés, elles dues estan molt interessades en trobar les lletres dels sons dels seus noms. Ja fa dies que van començar a manipular amb farina, amb lletres imantades, amb aquarel.les/pinzells i després de construir altres formes amb les peces de fusta han creat el seu propi nom.







 L'estel i la Ariadna, tot jugant amb aquest material han classificat les peces per formes, per colors, per mides...



 Amb diferents materials la Judit i la Lola  van treballant la pinça, la concentració, la imaginació...



 


La Laia descobreix la torra rosa de Maria Montessori.




La Joana, en Marcel, en Bruc i la Fatima fan construccions amb les regletes.

 


 


 L'Elna amb la seva amiga Laia preparant grans plats a la cuina: "fem espaguetis amb tomàquet i posem formatge per sobre i després ho posem al forn".
Expressió orals, estructuració de frases, compartir moments...




 ANIVERSARIS MES D'ABRIL

  




 

 

 

 

MOLTES FELICITATS!!

Cada dimarts ve la Samantha a jugar "memori de colors" amb nosaltres, ella sempre parla amb anglès.

 


 El treball per racons és una manera d'organitzar l'aula en diversos espais, on realitzen activitats simultànies de manera autònoma.

 

 
ANIVERSARIS FEBRER I MARÇ

                                             

 

 

 

 

 

  

 

La Joana, l'Akram, la Olivia i la Fatima ho han celebrat ballant cançons del grup: pot petit!!


ANIVERSARI MES DE GENER

 

 




                     Lola: ho vull celebrar ballant els Catarres 


Hola famílies, aquests dies hem començat a fer racons de teixit d'aula: matemàtiques, psicomotricitat fina, mini mons natura, música...







Entrada relaxada de 2/4 de 9h a 3/4 de 9 aprox. 
Els infants tenen a la seva disposició diferents materials. En aquest espai-temps s'estableixen converses espontànies entre ells, s'afavoreix la relació entre iguals. 
Les famílies que volen poden compartir amb ells aquesta estona inicial permetent així que la separació no sigui brusca permetent que l'infant i l'adult si ho desitgen poden gaudir d'una estona junts dins d'aquest espai.



 Arribem a l'escola Xandri i descobrim els diferents espais de l'aula.



2 comentaris: